Pagina's

maandag 26 september 2016

Christmas post

Hallo allemaal,
 
Soms kom ik niet echt toe aan knutselen omdat ik lekker bij jullie zit te kijken, hebben jullie dat ook? Maar toch is het me nog ge lukt om wat kerstkaartjes te maken. Moet daar echt mee verder maar het schiet nog niet op. Maar goed, vandaag een kerstkaart met een nieuw DDB mal. Op de terugweg vrijdag naar huis zijn we omgereden om naar HobbyVision te gaan. En mijn man stelde het zelf nog voor, haha, hoe lief is dat. Dus daar natuurlijk mooie papierblokken gekocht maar ook wat nieuwe mallen. o.a. deze DDB mal. Ik heb er een kaart mee gemaakt met de kleuren die ze bij (toevallig) de challenge van hobbyvisiondt vragen. En wat is het een leuke mal! Die ga ik denk ik nog vaak gebruiken. Maar ja, dat zeg ik van wel meer mallen...... Ik vertelde toch laatst dat mijn man er een mallenbord had bij gemaakt? Oeps.... die komt ook al aardig vol te hangen.......
 
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
hobbyvisiondt - kleurenpalet
creativecraftcottage - anything goes
cinspirations - bingo: shabby, Pearls, dots
  do-itcreatief - dieren
fussyandfancychallenge - my favorite things: Pearls!
justkeeponcreating - anything goes
letscreatechallenges - spots or stripes
 mariannedesignkreadivas - alles geht
mariannedesigndivas - anything goes
sunnydaycrafting - anything goes
  Double D Challenges - trees, trees, trees
 
Ik ga lekker knutselen vanmiddag dus tot de volgende keer en een fijne dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

29 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Caroline! Mooie kleurencombi en inderdaad een heel mooi modelletje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Caroline ! Dat is inderdaad een erg mooie mal en wat een prachtig papier ! Tof je man zelf voorstelde om in de hobbywinkel te stoppen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik kijk ook zo graag bij iedereen, maar soms bewust de PC uit laten om te freubelen of mijn sociale netwerk bij te houden, hihi Je hebt een hele mooie mal aan geschaft van DDD Caroline en je kaart is echt prachtig! ... maar hangen ijspegels niet naar beneden? ..lol. Prachtige kerstpost geworden! Fijne dag vandaag verder...groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline,
    de stans is erg leuk, ook het plaatje is schattig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Caroline,
    de stans is erg leuk, ook het plaatje is schattig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, prachtige mal heb je ook gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart Caroline! Is ook een hele leuke mal heb hem ook al een paar keer gebruikt. Wat lief van je man om langs hobbyvision te rijden....dat was natuurlijk meteen oke haha..
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Caroline...en wat een lief mannetje heb jij! (zou de mijne gelukkig ook doen hoor, dus ik heb geen klagen).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Caroline....zo een leuk modelletjes en ook de stansjes zijn prachtig....KNAP gedaan!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mal is erg leuk en je kaart is prachtig Caroline.
    Lief zo met dit plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty in die zachte tintjes Caroline. Leuk met het verdiepte deel erin, doet mij een beetje aan die oude kijkdoosjes denken. Leuk en lief plaatje en mooi gedecoreerd...echt genieten. Enne dat neuzen bij anderen herken ik wel hoor, vind dat ook zo gezellig, ik geef niks om tv kijken maar via m'n scherm naar al dit moois gluren...heerlijk ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card. Thanks for joining us at Sunny Day Crafting.
    ~DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een superleuke winterkaart! Deze mal van DDBD is erg leuk. Ik heb 'em ook al meerdere keren gebruikt.
    Fijn zo'n man die even omrijdt naar een hobbywinkel! Ik heb ook zo'n man, hij denkt vaak met me mee ;-)
    Ik ben eerst eens volger geworden al heb/gun ik me weinig tijd om uitgebreid te bloggen....
    Groetjes,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg leuke kerstkaart met leuke mal. Je bent niet de enige die nog niet zoveel kerstkaarten heeft. Ik moet er nog heel veel maken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het klopt wat je zegt Caroline als je eenmaal begint te bloggen...komt er niets meer van je kaartje maken!
    Jij hebt weer een schitterend kaartje gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous!!!!! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha, nou, dat heb ik nou ook. Laatst zei mijn man tegen me: wanneer ga je nou weer knutselen in plaats van bloggen? Dan zie ik zulke mooie dingen en gezellige berichtjes. Nu ook weer die van jou! Lief van je man zeg! Net als de mijne die geduldig zat te wachten bij Oma Dee!
    Je kaartje is prachtig! Heel mooi model!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a beautiful card, a gift in itself! Hugs, Autumn (SewPaperPaint)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow!! This is gorgeous!! Thank you for joining our challenge at Fussy and Fancy! You should enter it too in the challenge at Double D, which is 'trees'
    Diane FAF DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is a unique and absolutely beautiful Christmas card. I love all the little details and the main image is beautiful.Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes September link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, my, so pretty! Beautiful image and die cuts so expertly crafted. I'm so glad you shared this with us in our Trees Challenge at Double D!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart.
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Joyce
    DT Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love this creation! One of my favorite vintage images and your design is AMAZING! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘TREES’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous holiday card! Great die cuts and details. Thanks for joining the Double D "Trees" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A gorgeous creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a beautiful card! I love the colours and Wonder layout. Thank you for sharing with us at Creative Inspiration, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs Agnieszka, chanya13

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow weer mooi gedaan. Gezellig dat je meedoet bij Creative Craft Cottage.
    groetjes Ine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Great card - very elegant and a beautiful scene.

    Thanks for joining us at Creative Craft Cottage.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Caroline, awsome inspiration !Very delicate and a fine cardcrafting work.Thank you so much for entering our Marianne Design Kreadivas challenge this month ,good luck
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline